- Bozkırda Varoluş Kavgası ve Sivas Film Eleştirisi
- Hepimiz Ablukadayız : Abluka Filminde Anlatı, Biçim ve Zaman
- Simgeler Aracılığı ile Film Anlamlandırma : Zefir
- 2000'li Yıllarda İki Türk Filminde Görünen Cinsellik : Zenne ve Çekmeceler
- 2000'ler Türkiye'sine Bir Bakış : Çekmeköy Underground
- Kültürel ve İdeolojik Açıdan Türkiye'de Bilim Kurgu Filmleri : Uzay Kuvvetleri 2911 ve G.O.R.A
- Denizin Ortasında : Sarmaşık Filminin Metaforik Dünyası
- Pencereyle Çerçeve Arasında C Blok'un Estetik Poetikası
- Tuvalden Peliküle : Reha Erdem Sinemasında Ressam Balthus'un İzleri
- Metin Erksan Filmlerinde Gerçeküstücülük İzleri : Müthiş Bir Tren ve Geçmiş Zaman Elbiseler Üzerine
- Onur Ünlü Filmlerinde Aile ve Ataerkillik Teması
- Fatih Akın Filmlerinde Suç ve Failleri : Almanlar ve Diğerleri
- Bir Görme Biçimi Olarak Sinematografi
- Türk Sinemasında İktidarın Öznesi Kadın Olur Mu?
- Bozkırda Varoluş Kavgası ve Sivas Film Eleştirisi
- Hepimiz Ablukadayız : Abluka Filminde Anlatı, Biçim ve Zaman
- Simgeler Aracılığı ile Film Anlamlandırma : Zefir
- 2000'li Yıllarda İki Türk Filminde Görünen Cinsellik : Zenne ve Çekmeceler
- 2000'ler Türkiye'sine Bir Bakış : Çekmeköy Underground
- Kültürel ve İdeolojik Açıdan Türkiye'de Bilim Kurgu Filmleri : Uzay Kuvvetleri 2911 ve G.O.R.A
- Denizin Ortasında : Sarmaşık Filminin Metaforik Dünyası
- Pencereyle Çerçeve Arasında C Blok'un Estetik Poetikası
- Tuvalden Peliküle : Reha Erdem Sinemasında Ressam Balthus'un İzleri
- Metin Erksan Filmlerinde Gerçeküstücülük İzleri : Müthiş Bir Tren ve Geçmiş Zaman Elbiseler Üzerine
- Onur Ünlü Filmlerinde Aile ve Ataerkillik Teması
- Fatih Akın Filmlerinde Suç ve Failleri : Almanlar ve Diğerleri
- Bir Görme Biçimi Olarak Sinematografi
- Türk Sinemasında İktidarın Öznesi Kadın Olur Mu?
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 187,50 | 187,50 |