VÂRİS SERİSİ – 1
Gerçek dünya ile efsaneyi ayıran gizemli bir perdenin ardında, birbiriyle mücadele eden iki büyük hane...
Büyüye ve onun gizli emanetine hükmetme savaşının ortasında kalan genç bir adam...
On altı yaşındaki Jack, Ohio’nun ufak bir kasabasında harika bir hayat sürmektedir. Onu lisedeki sınıf arkadaşlarından ayıran ise her gün almak zorunda olduğu ilaç ve göğsündeki büyük yara izidir. Jack bir gün ilacını almayı unuttuğunda aniden kendini hiç olmadığı kadar güçlü ve özgüvenli hisseder. Ancak gücüne hâkim olamayıp futbol seçmelerinde bir oyuncuyu öldürmesine ramak kalınca ürpertici gerçeği öğrenir: O aslında aramızda yaşayan büyülü insanların oluşturduğu gizli bir topluluğun, Weirlind’in üyesidir.
Bu topluluğun başında da birbiriyle rekabet halindeki Kızıl Gül ile Beyaz Gül Haneleri yer almaktadır ve güçlerinin kaynağı Oyun’dan gelmektedir. Savaşçıların ölümüne dövüştüğü bu turnuvada kazanan hane Weir’i yönetmektedir.
Ve Jack basit bir Weirlind üyesi olmadığını, aynı zamanda son savaşçılardan biri olduğunu, tam da iki hanenin turnuva için oyuncu aradığı bir zamanda öğrenecektir.
“Chima’nın geniş hayal gücünün ürünü olan bu dünyada, şaşırtmaca ve sürprizler, kurgu geliştikçe daha da anlam kazanıyor. Tıbbi manipülasyonlar, hiyerarşik toplumlar ve eğlencesine kan hırsı gibi konuların işlendiği ahlaki alt metin sürekli gelişirken hızı da asla kesilmiyor. Macera, fantazya ve bilgisayar oyunu seven okurlar bu kitabın içinde kaybolacaklar.”
Bulletin of the Center for Children’s Books
“Sürprizlerle ve entrikalarla dolu, neredeyse kusursuz bir roman...”
VOYA
“Kadim büyüleri ve modern gençliği zekice birleştiren bir hikâye.”
KLIATT
BÜYÜCÜ VÂRİS
VÂRİS SERİSİ – 2
Eşsiz yeteneğinin dışında kaybedecek hiçbir şeyi ve hiç kimsesi olmayan genç bir adam...
Kötülüğün ve efsanenin ötesinde büyü dünyasına hükmeden gizemli ve tehlikeli bir güç...
On altı yaşındaki Seph McCauley son üç yılını seçkin özel okullardan atılarak geçirmiştir. Sorun davranışlarında değil, talihsizliklerin peşini bırakmamasındadır. Seph bir büyücüdür, eğitimsizdir ve güçleri kontrolden çıkmaya başlamıştır. Üstelik başına bela sihirli kazalar artarken bir de ebeveynlerinin ölümü hakkında bildiği her şeyin yalan olduğunu öğrenir; güvendiği insanlar ona hayatı boyunca yalan söylemiştir.
Sonunda Havens adlı, ücra bir liseye gönderilen Seph, burada güvenebileceği ve sihir becerilerini geliştirebilecek insanlarla karşılaştığını düşünse de çok geçmeden eğitimin ağır bir bedeli olduğunu ve etrafındaki herkesin sır sakladığını öğrenir. Canlı çıkacağı belirsiz bir savaşın ortasına düştüğünde nereye sığınacaktır?
“İyi ve kötünün destansı karşılaşması.”
School Library Journal
“Chima sihir ve sıradanlığın çarpışmasını edebi bir dehayla hayata geçiriyor.”
Children's Literature
“Savaşçı Vâris'in takipçileri serinin bu muhteşem ikinci kitabına bayılacak. Chima kalemini sihirli değnek gibi kullanıp inanılmaz zenginlikte bir ağ örmüş.”
VOYA
“Bu devam romanında ilk kitaptaki olaylar daha da heyecanlı bir hal alarak sonunu merak eden hayranları sabırsızlandırıyor.”
Kirkus Reviews
EJDERHA VÂRİSİ
VÂRİS SERİSİ – 3
Bozulan anlaşmalar, çalınan emanetler ve
kapıya dayanan savaşlar...
Vâris üçlemesinin son kitabında herkes kendi başının çaresine bakmak zorunda.
Büyücüleri uzak tutması gereken anlaşma çalınmıştır ve Trinity’nin saldırıya hazırlanması gerekmektedir. Herkes işin kendine düşen kısmını yapmaktadır: Seph, Weirduvarları’nı gözetlemekte, Jack ve Ellen hayalet ordusunu eğitmekte, Anaweir olan Will ve Fitch bile kasabanın çevresine bubi tuzakları döşemektedir. Fakat Jason Haley’ye herkes onu ayak altından çekmeye çalışıyormuş gibi gelmektedir. Trinity’deki en güçlü büyücü o olmayabilir ancak dostları için savaşmaya hazırdır.
Ama Jason bir mağaraya gizlenmiş güçlü bir taşı –Ejderhakalbi adında kocaman bir opali– bulunca her şey değişir. Taş sanki Jason’ın ruhunu çağırmakta, ona tahmin edilenden çok daha fazlasını başarmak için orada olduğunu göstermektedir.
Yetenekliler için bir zamanlar sığınak olan yerde savaş başlarken ahlak pusulaları kontrolsüzce dönmeye başlar. Kaybedecek bu kadar çok şey varken, Trinity halkı neleri korumak için mücadele etmeyi kabul edecek ve neleri feda edecektir?
USA Today Çoksatanlar Listesi
2008 Kirkus Reviews Yılın En İyi Gençlik Kitabı
2009 VOYA En İyi Bilimkurgu, Fantezi ve Korku Listesi
“Üstün bir başarı.”
Kirkus Reviews
“Maddie, Jason ve Seph kitabın duygusal odak noktasında; hayatlarına dair detaylar muazzam kurgusal sürprizler hazırlarken, son derece heyecanlı ve sürükleyici bir etki yaratıyor. İlk iki kitabın hayranları buna da bayılacak.”
School Library Journal
“Heyecan verici Vâris üçlemesi, güzelce kurgulanmış renkler, karakterler, kokular ve büyülerle süslü bu hikâyeyle son buluyor. Ejderhakalbi ve loncaların yaratım aşaması oldukça kapsamlı. Karakterlerin derinliğe sahip gelişimi bu öyküye ilk iki romandan daha zengin bir anlatım katıyor. Hemen hemen her bölümün farklı bir odağı olmasına rağmen her bir hikâye Trinity kasabasında son bularak okuru kendine çeken bir Weirağı örüyor.”
VOYA
VÂRİS SERİSİ – 1
Gerçek dünya ile efsaneyi ayıran gizemli bir perdenin ardında, birbiriyle mücadele eden iki büyük hane...
Büyüye ve onun gizli emanetine hükmetme savaşının ortasında kalan genç bir adam...
On altı yaşındaki Jack, Ohio’nun ufak bir kasabasında harika bir hayat sürmektedir. Onu lisedeki sınıf arkadaşlarından ayıran ise her gün almak zorunda olduğu ilaç ve göğsündeki büyük yara izidir. Jack bir gün ilacını almayı unuttuğunda aniden kendini hiç olmadığı kadar güçlü ve özgüvenli hisseder. Ancak gücüne hâkim olamayıp futbol seçmelerinde bir oyuncuyu öldürmesine ramak kalınca ürpertici gerçeği öğrenir: O aslında aramızda yaşayan büyülü insanların oluşturduğu gizli bir topluluğun, Weirlind’in üyesidir.
Bu topluluğun başında da birbiriyle rekabet halindeki Kızıl Gül ile Beyaz Gül Haneleri yer almaktadır ve güçlerinin kaynağı Oyun’dan gelmektedir. Savaşçıların ölümüne dövüştüğü bu turnuvada kazanan hane Weir’i yönetmektedir.
Ve Jack basit bir Weirlind üyesi olmadığını, aynı zamanda son savaşçılardan biri olduğunu, tam da iki hanenin turnuva için oyuncu aradığı bir zamanda öğrenecektir.
“Chima’nın geniş hayal gücünün ürünü olan bu dünyada, şaşırtmaca ve sürprizler, kurgu geliştikçe daha da anlam kazanıyor. Tıbbi manipülasyonlar, hiyerarşik toplumlar ve eğlencesine kan hırsı gibi konuların işlendiği ahlaki alt metin sürekli gelişirken hızı da asla kesilmiyor. Macera, fantazya ve bilgisayar oyunu seven okurlar bu kitabın içinde kaybolacaklar.”
Bulletin of the Center for Children’s Books
“Sürprizlerle ve entrikalarla dolu, neredeyse kusursuz bir roman...”
VOYA
“Kadim büyüleri ve modern gençliği zekice birleştiren bir hikâye.”
KLIATT
BÜYÜCÜ VÂRİS
VÂRİS SERİSİ – 2
Eşsiz yeteneğinin dışında kaybedecek hiçbir şeyi ve hiç kimsesi olmayan genç bir adam...
Kötülüğün ve efsanenin ötesinde büyü dünyasına hükmeden gizemli ve tehlikeli bir güç...
On altı yaşındaki Seph McCauley son üç yılını seçkin özel okullardan atılarak geçirmiştir. Sorun davranışlarında değil, talihsizliklerin peşini bırakmamasındadır. Seph bir büyücüdür, eğitimsizdir ve güçleri kontrolden çıkmaya başlamıştır. Üstelik başına bela sihirli kazalar artarken bir de ebeveynlerinin ölümü hakkında bildiği her şeyin yalan olduğunu öğrenir; güvendiği insanlar ona hayatı boyunca yalan söylemiştir.
Sonunda Havens adlı, ücra bir liseye gönderilen Seph, burada güvenebileceği ve sihir becerilerini geliştirebilecek insanlarla karşılaştığını düşünse de çok geçmeden eğitimin ağır bir bedeli olduğunu ve etrafındaki herkesin sır sakladığını öğrenir. Canlı çıkacağı belirsiz bir savaşın ortasına düştüğünde nereye sığınacaktır?
“İyi ve kötünün destansı karşılaşması.”
School Library Journal
“Chima sihir ve sıradanlığın çarpışmasını edebi bir dehayla hayata geçiriyor.”
Children's Literature
“Savaşçı Vâris'in takipçileri serinin bu muhteşem ikinci kitabına bayılacak. Chima kalemini sihirli değnek gibi kullanıp inanılmaz zenginlikte bir ağ örmüş.”
VOYA
“Bu devam romanında ilk kitaptaki olaylar daha da heyecanlı bir hal alarak sonunu merak eden hayranları sabırsızlandırıyor.”
Kirkus Reviews
EJDERHA VÂRİSİ
VÂRİS SERİSİ – 3
Bozulan anlaşmalar, çalınan emanetler ve
kapıya dayanan savaşlar...
Vâris üçlemesinin son kitabında herkes kendi başının çaresine bakmak zorunda.
Büyücüleri uzak tutması gereken anlaşma çalınmıştır ve Trinity’nin saldırıya hazırlanması gerekmektedir. Herkes işin kendine düşen kısmını yapmaktadır: Seph, Weirduvarları’nı gözetlemekte, Jack ve Ellen hayalet ordusunu eğitmekte, Anaweir olan Will ve Fitch bile kasabanın çevresine bubi tuzakları döşemektedir. Fakat Jason Haley’ye herkes onu ayak altından çekmeye çalışıyormuş gibi gelmektedir. Trinity’deki en güçlü büyücü o olmayabilir ancak dostları için savaşmaya hazırdır.
Ama Jason bir mağaraya gizlenmiş güçlü bir taşı –Ejderhakalbi adında kocaman bir opali– bulunca her şey değişir. Taş sanki Jason’ın ruhunu çağırmakta, ona tahmin edilenden çok daha fazlasını başarmak için orada olduğunu göstermektedir.
Yetenekliler için bir zamanlar sığınak olan yerde savaş başlarken ahlak pusulaları kontrolsüzce dönmeye başlar. Kaybedecek bu kadar çok şey varken, Trinity halkı neleri korumak için mücadele etmeyi kabul edecek ve neleri feda edecektir?
USA Today Çoksatanlar Listesi
2008 Kirkus Reviews Yılın En İyi Gençlik Kitabı
2009 VOYA En İyi Bilimkurgu, Fantezi ve Korku Listesi
“Üstün bir başarı.”
Kirkus Reviews
“Maddie, Jason ve Seph kitabın duygusal odak noktasında; hayatlarına dair detaylar muazzam kurgusal sürprizler hazırlarken, son derece heyecanlı ve sürükleyici bir etki yaratıyor. İlk iki kitabın hayranları buna da bayılacak.”
School Library Journal
“Heyecan verici Vâris üçlemesi, güzelce kurgulanmış renkler, karakterler, kokular ve büyülerle süslü bu hikâyeyle son buluyor. Ejderhakalbi ve loncaların yaratım aşaması oldukça kapsamlı. Karakterlerin derinliğe sahip gelişimi bu öyküye ilk iki romandan daha zengin bir anlatım katıyor. Hemen hemen her bölümün farklı bir odağı olmasına rağmen her bir hikâye Trinity kasabasında son bularak okuru kendine çeken bir Weirağı örüyor.”
VOYA
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 618,93 | 618,93 |