C++, Java ve C# ile UML ve Dizayn Paternleri
Nesne yönelimli programlama, günümüzde en sık kullanılan yazılım geliştirme tekniği ancak bu konu programlama dillerinin sözdizim özelliklerinden, sınıf, arayüz, türetme veya sanallık gibi temel alt başlıklarından ibaretmiş gibi algılanmaktadır. Oysa nesne yönelimli programlama denilince bilinmesi gereken konular; modelleme, dizayn prensipleri, paternler ve UML notasyonudur. Bu kitap sayılan konuları üç dilde ve örneklerle ele almaktadır.
Kitabın hedeflediği okuyucu kitlesi sadece bu dilleri öğrenmekte olan kişiler değil aksine halihazırda bu dilleri kullanarak uygulama geliştiren ancak kariyerinde yazılım mimarı, proje yöneticisi gibi unvanları hedefleyen yazılımcılardır. Özellikle üniversitelerdeki (yazılım mühendisliği, yazılım mimarisi, nesne yönelimli programlama vb) dersler için akademik kaynak niteliğindedir. Kitaptaki tüm konular örneklerle anlatılmakta ve bölüm sonlarında sorular yer almaktadır. Ayrıca kitabın bir bölümü yazar tarafından “proje örnekleri” diye nitelenen çeşitli teknolojilere ilişkin daha kapsamlı uygulamalara ayrılmıştır. Bu bölümde ön plana çıkan olgu; katmanlı mimariye göre uygulama geliştirmedir. Kitapta ek bir bölüm olarak giriş seviyesinde ve okuyucuya proje yönetimi hakkında genel kültür kazandırmak amacıyla XP, Scrum, MSF, RUP gibi metodolojiler ele alınmaktadır.
• UML (Unified Modelling Language)
• Tasarım ve Paketleme Prensipleri
• Dizayn Paternlere Giriş ve Temel Kavramlar
• Nesne Oluşturulmasına/Yaratılmasına İlişkin (Creational) Patern'ler
• Davranışsal (Behavioral) Patern'ler
• Yapısal (Structured) Paternler
• Yazılım Mimarisi ve Mimari Paternler
• Proje Örnekleri
• Sembolik Banka Modellemesi
• Çok Katmanlı Web Uygulaması
• Android Uygulamasından ASP.NET ileYazılmış bir Web Servisine Erişim
• Android Dosya İşlemlerinde MVC Patern'inin Kullanımı
• Çok Katmanlı Android Uygulaması
• Yazılım Geliştirme Sürecinin Modellenmesi
C++, Java ve C# ile UML ve Dizayn Paternleri
Nesne yönelimli programlama, günümüzde en sık kullanılan yazılım geliştirme tekniği ancak bu konu programlama dillerinin sözdizim özelliklerinden, sınıf, arayüz, türetme veya sanallık gibi temel alt başlıklarından ibaretmiş gibi algılanmaktadır. Oysa nesne yönelimli programlama denilince bilinmesi gereken konular; modelleme, dizayn prensipleri, paternler ve UML notasyonudur. Bu kitap sayılan konuları üç dilde ve örneklerle ele almaktadır.
Kitabın hedeflediği okuyucu kitlesi sadece bu dilleri öğrenmekte olan kişiler değil aksine halihazırda bu dilleri kullanarak uygulama geliştiren ancak kariyerinde yazılım mimarı, proje yöneticisi gibi unvanları hedefleyen yazılımcılardır. Özellikle üniversitelerdeki (yazılım mühendisliği, yazılım mimarisi, nesne yönelimli programlama vb) dersler için akademik kaynak niteliğindedir. Kitaptaki tüm konular örneklerle anlatılmakta ve bölüm sonlarında sorular yer almaktadır. Ayrıca kitabın bir bölümü yazar tarafından “proje örnekleri” diye nitelenen çeşitli teknolojilere ilişkin daha kapsamlı uygulamalara ayrılmıştır. Bu bölümde ön plana çıkan olgu; katmanlı mimariye göre uygulama geliştirmedir. Kitapta ek bir bölüm olarak giriş seviyesinde ve okuyucuya proje yönetimi hakkında genel kültür kazandırmak amacıyla XP, Scrum, MSF, RUP gibi metodolojiler ele alınmaktadır.
• UML (Unified Modelling Language)
• Tasarım ve Paketleme Prensipleri
• Dizayn Paternlere Giriş ve Temel Kavramlar
• Nesne Oluşturulmasına/Yaratılmasına İlişkin (Creational) Patern'ler
• Davranışsal (Behavioral) Patern'ler
• Yapısal (Structured) Paternler
• Yazılım Mimarisi ve Mimari Paternler
• Proje Örnekleri
• Sembolik Banka Modellemesi
• Çok Katmanlı Web Uygulaması
• Android Uygulamasından ASP.NET ileYazılmış bir Web Servisine Erişim
• Android Dosya İşlemlerinde MVC Patern'inin Kullanımı
• Çok Katmanlı Android Uygulaması
• Yazılım Geliştirme Sürecinin Modellenmesi
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 51,20 | 51,20 |