Georgia Soruşturma Bürosu’ndan Will Trent ve ortakları metruk bir inşaat sahasında bir ceset bulur. Sıradan bir vaka gibi görünse de, cesedin eski bir polise ait olduğu fark edilince manzara tamamen değişir. Bu inşaat sahasının, kısa süre önce Will’in tüm çabalarına rağmen tecavüz suçlamasından kaçmayı başarmış zengin ve nüfuzlu bir basketbol yıldızına ait olması şüpheleri daha da artırır. Üstüne üstlük, olay yerindeki büyük kan kaybı cesede değil, oradan kaçan ve hemen bulunmazsa ölecek bir kadına aittir. Bu kadın ise kendini bildi bileli Will’in hayatının ayrılmaz parçası olmuş biridir…
Dünyanın önde gelen polisiye yazarlarından Karin Slaughter, suçlu arayışının kişisel hesaplaşmalarla iç içe geçtiği Tutsak’ta, okurlarını merak ağının içine almayı yine ustalıkla başarıyor.
“Karin Slaughter’ı gerilim yazarları arasında öne çıkaran yeteneği, karakter yaratmadaki şaşılası mahareti.”
- Washington Post
“Karin Slaughter nereye gitse peşinden giderim.”
Gillian Flynn (Kayıp Kız’ın yazarı)
Georgia Soruşturma Bürosu’ndan Will Trent ve ortakları metruk bir inşaat sahasında bir ceset bulur. Sıradan bir vaka gibi görünse de, cesedin eski bir polise ait olduğu fark edilince manzara tamamen değişir. Bu inşaat sahasının, kısa süre önce Will’in tüm çabalarına rağmen tecavüz suçlamasından kaçmayı başarmış zengin ve nüfuzlu bir basketbol yıldızına ait olması şüpheleri daha da artırır. Üstüne üstlük, olay yerindeki büyük kan kaybı cesede değil, oradan kaçan ve hemen bulunmazsa ölecek bir kadına aittir. Bu kadın ise kendini bildi bileli Will’in hayatının ayrılmaz parçası olmuş biridir…
Dünyanın önde gelen polisiye yazarlarından Karin Slaughter, suçlu arayışının kişisel hesaplaşmalarla iç içe geçtiği Tutsak’ta, okurlarını merak ağının içine almayı yine ustalıkla başarıyor.
“Karin Slaughter’ı gerilim yazarları arasında öne çıkaran yeteneği, karakter yaratmadaki şaşılası mahareti.”
- Washington Post
“Karin Slaughter nereye gitse peşinden giderim.”
Gillian Flynn (Kayıp Kız’ın yazarı)