Dil, tamamen tarihsel ve kültürel anlama kalıplarıdır. Aynı hükmü, din için de söylemek mümkün. Hatta dinde, dildeki gibi dolaylı olmayan bir varlık teorisi dahi bulunur. Dinlerin mü'minleri, o teori dışına çıkmayı küfür sayarlar. “İyi dindarlar” alternatif görüşlere kapalı olmayı da iman borcu bilirler. Aksi halde “dinden çıkmak” yani anlama paradigmasını kaybetmek tehlikesi vardır.Öznenin içinde bulunduğu toplumdaki sosyo-ekonomik faaliyetler, bunların ürettiği değerler, gelenekler, tarihi tecrübe, değer yargıları, ahlak anlayışı, estetik formasyon, bilgi ve eğitim modelleri, insandaki varlık algısını çeşitli biçim ve sentezlerle belirleyegelir.Elinizdeki bu çalışmada; içinde yaşadığımız ve içimizde yaşayan bütün bu değerler toplamının bilinen başlangıcından bugüne kadar ki seyr-ü seferi hakkında zihin yormak isteyenlere iyi bir yol arkadaşlığı, zengin bir azığı ve renkli bir yolculuk vaadi var..
Dil, tamamen tarihsel ve kültürel anlama kalıplarıdır. Aynı hükmü, din için de söylemek mümkün. Hatta dinde, dildeki gibi dolaylı olmayan bir varlık teorisi dahi bulunur. Dinlerin mü'minleri, o teori dışına çıkmayı küfür sayarlar. “İyi dindarlar” alternatif görüşlere kapalı olmayı da iman borcu bilirler. Aksi halde “dinden çıkmak” yani anlama paradigmasını kaybetmek tehlikesi vardır.Öznenin içinde bulunduğu toplumdaki sosyo-ekonomik faaliyetler, bunların ürettiği değerler, gelenekler, tarihi tecrübe, değer yargıları, ahlak anlayışı, estetik formasyon, bilgi ve eğitim modelleri, insandaki varlık algısını çeşitli biçim ve sentezlerle belirleyegelir.Elinizdeki bu çalışmada; içinde yaşadığımız ve içimizde yaşayan bütün bu değerler toplamının bilinen başlangıcından bugüne kadar ki seyr-ü seferi hakkında zihin yormak isteyenlere iyi bir yol arkadaşlığı, zengin bir azığı ve renkli bir yolculuk vaadi var..
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 32,50 | 32,50 |