Önsöz / Deniz Bayrakdar
Giriş / Deniz Bayrakdar
Sinemada Sesin Kullanımı
Sinemada Sesin Fiziksel Özelliklerinin İncelenmesi / Taylan Özdemir
Sinema, Dil, Düşünce
“Söylesem Tesiri Yok, Sussam Gönül Razı Değil” / Turgay Seçkin Serpil
Film Biçimi Nasıl Düşünür? / Meral Özçınar
Sinemada Sesin Sessizliği
Yeşilçam Döneminde Yerli Filmlerin Sansürü: Bir Müzakere ve Mücadele Alanı Olarak Film Sesi / Dilek Kaya
Farklı Kadınlar ve Sessizlik Eşyaları / Deniz Bayrakdar
Toplumsal Gerçekliğin Yansıması “Sinemada Gayrimüslim Azınlıkların Ses(sizlik)i” / Özlem Avcı
Sinema ve Müzik
Sinemada Müzik Kullanımı, Metafor ve Mavi Dalga / Temmuz Süreyya Gürbüz
Müzik ve Sinema İlişkisi Üzerinden Ağır Roman'ın Sesi / H. Miray Eslek
Sinemada Ses ve Beden İlişkisi
Nil Yalter'in Video Performanslarında Akuzmatik Ses ve Beden İlişkisi / Özge Çelikaslan
Sahibinin Sesi ya da Yeşilçam'da Bedenin Zapturapt Altına Alınması / Ayris Alptekin
Önsöz / Deniz Bayrakdar
Giriş / Deniz Bayrakdar
Sinemada Sesin Kullanımı
Sinemada Sesin Fiziksel Özelliklerinin İncelenmesi / Taylan Özdemir
Sinema, Dil, Düşünce
“Söylesem Tesiri Yok, Sussam Gönül Razı Değil” / Turgay Seçkin Serpil
Film Biçimi Nasıl Düşünür? / Meral Özçınar
Sinemada Sesin Sessizliği
Yeşilçam Döneminde Yerli Filmlerin Sansürü: Bir Müzakere ve Mücadele Alanı Olarak Film Sesi / Dilek Kaya
Farklı Kadınlar ve Sessizlik Eşyaları / Deniz Bayrakdar
Toplumsal Gerçekliğin Yansıması “Sinemada Gayrimüslim Azınlıkların Ses(sizlik)i” / Özlem Avcı
Sinema ve Müzik
Sinemada Müzik Kullanımı, Metafor ve Mavi Dalga / Temmuz Süreyya Gürbüz
Müzik ve Sinema İlişkisi Üzerinden Ağır Roman'ın Sesi / H. Miray Eslek
Sinemada Ses ve Beden İlişkisi
Nil Yalter'in Video Performanslarında Akuzmatik Ses ve Beden İlişkisi / Özge Çelikaslan
Sahibinin Sesi ya da Yeşilçam'da Bedenin Zapturapt Altına Alınması / Ayris Alptekin
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130,50 | 130,50 |