Akıllı telefon ve sosyal medyanın yükselişiyle birlikte kameralar her yerde bulunur hale geldi ve sosyal hayatın neredeyse her alanına sızdı. Parlayan kamera ekranı, birçoğumuzun deneyimlerimizi iletmeye çalıştığı mercek haline dönüştü. Ancak fotoğrafçılık hakkındaki düşüncelerimiz bunu yakalamakta yavaş kaldı; günlük yaşamın bu önemli demirbaşı halen sanat veya gazetecilik terimleriyle ele alınıyor.
Sosyal Fotoğraf'ta sosyal teorisyen Nathan Jurgenson, sanatçılığın ya da belgesel niyetin yerini iletişim ve dolaşıma bıraktığı yeni bir fotoğraf anlayışına doğru ilk adımını atıyor. Yeni görüntü türlerini anlamak için cesur yeni yollar geliştiren, Jurgenson, bu cihazların ve platformların dünyayı ve onun içinde kendimize dair anlayışımızı nasıl yeniden şekillendirdiğini gösterirken sanatçılığın ya da belgesel niyetin yerini iletişim ve dolaşıma bıraktığı yeni bir fotoğraf anlayışına doğru ilk adımını atıyor.
Nathan Jurgenson bu önemli ve güncel kitapta, "Sosyal fotoğrafların en önemli özelliği medya üretmekten ziyade, gözlerimizi paylaşmaktır " diye yazıyor. Sosyal medyada yer alan ve büyük ölçüde geçici olan milyarlarca görüntünün önemine değinen Jurgenson, daha önce fotoğraf olarak anlaşılan şey ile çağdaş görüntü ortamı arasındaki temel sınırların çoğunu ikna edici bir şekilde tanımlıyor."
Fred Ritchin, Fotoğraftan Sonra (Espas Sanat Kuram Yayınları) kitabının yazarı.
Nathan Jurgenson bir sosyal medya teorisyenidir. Her yıl düzenlenen Theorizing the Web konferansının kurucu ortağı ve eş başkanı, Real Lifemagazine'in kurucusu ve baş editörü, The New Inquiry'nin onursal editörü ve Snap Inc. şirketinde sosyolog olarak görev yapmaktadır. Akademik dergilerde ve popüler yayın organlarında yer alan çalışmalarında, internetin ayrı bir sanal alan veya siber uzay olduğuna dair yanlış inancı tanımlamak için icat ettiği bir deyim olan "dijital düalizm" eleştirisine odaklanmaktadır. Bunun yerine Nathan Jurgenson dijitalliğe somutlaşmış, maddi ve gerçek olarak yaklaşmaktadır..
Akıllı telefon ve sosyal medyanın yükselişiyle birlikte kameralar her yerde bulunur hale geldi ve sosyal hayatın neredeyse her alanına sızdı. Parlayan kamera ekranı, birçoğumuzun deneyimlerimizi iletmeye çalıştığı mercek haline dönüştü. Ancak fotoğrafçılık hakkındaki düşüncelerimiz bunu yakalamakta yavaş kaldı; günlük yaşamın bu önemli demirbaşı halen sanat veya gazetecilik terimleriyle ele alınıyor.
Sosyal Fotoğraf'ta sosyal teorisyen Nathan Jurgenson, sanatçılığın ya da belgesel niyetin yerini iletişim ve dolaşıma bıraktığı yeni bir fotoğraf anlayışına doğru ilk adımını atıyor. Yeni görüntü türlerini anlamak için cesur yeni yollar geliştiren, Jurgenson, bu cihazların ve platformların dünyayı ve onun içinde kendimize dair anlayışımızı nasıl yeniden şekillendirdiğini gösterirken sanatçılığın ya da belgesel niyetin yerini iletişim ve dolaşıma bıraktığı yeni bir fotoğraf anlayışına doğru ilk adımını atıyor.
Nathan Jurgenson bu önemli ve güncel kitapta, "Sosyal fotoğrafların en önemli özelliği medya üretmekten ziyade, gözlerimizi paylaşmaktır " diye yazıyor. Sosyal medyada yer alan ve büyük ölçüde geçici olan milyarlarca görüntünün önemine değinen Jurgenson, daha önce fotoğraf olarak anlaşılan şey ile çağdaş görüntü ortamı arasındaki temel sınırların çoğunu ikna edici bir şekilde tanımlıyor."
Fred Ritchin, Fotoğraftan Sonra (Espas Sanat Kuram Yayınları) kitabının yazarı.
Nathan Jurgenson bir sosyal medya teorisyenidir. Her yıl düzenlenen Theorizing the Web konferansının kurucu ortağı ve eş başkanı, Real Lifemagazine'in kurucusu ve baş editörü, The New Inquiry'nin onursal editörü ve Snap Inc. şirketinde sosyolog olarak görev yapmaktadır. Akademik dergilerde ve popüler yayın organlarında yer alan çalışmalarında, internetin ayrı bir sanal alan veya siber uzay olduğuna dair yanlış inancı tanımlamak için icat ettiği bir deyim olan "dijital düalizm" eleştirisine odaklanmaktadır. Bunun yerine Nathan Jurgenson dijitalliğe somutlaşmış, maddi ve gerçek olarak yaklaşmaktadır..
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 133,40 | 133,40 |