SONSUZLUĞUN SONSUZLUĞU, Mevlana Celaleddin-i Rumi’nin, yine “Sonsuzluğu” anlatan “FİHİ MA FİH” eserinin bu yüzyıldaki eşdeğeridir. Kainatta, yalnıca ALLAH’ın sonsuz olabileceğini; onun dışında kalan hiçbir şeyin -Gerek matematiksel olsun, gerekse teorik veya fiziksel- hiçbir şeyin gerçek anlamda SONSUZ OLAMAYACAĞINI ilk kez isbatlayan yeni bir felsefi eserdir. Bu eser aynı zamanda, İBRAHİM HAKKI ERZURUMİ’nin “MARİFETNAME” isimli kıymetli eserinden ve fikirlerinden de etkilenmiştir. SONSUZLUĞUN SONSUZLUĞU, aynı zamanda Kur’an ayetlerindeki “EDEDİYET” (SONSUZLUK) kelimesini açarak, Kur’an’da sonsuzluk meselesi ve psikolojisi üzerinde de düşündürülerek, bu eserde sonsuzun, ne kadar sonsuz olabildiği veya sonlu/sonsuz ayrımı’nın Kuran’da nasıl anlatıldığı ele alan, “YENİ BİR YOL & YENİ BİR FELSEFE” olacaktır.. İşte bu eser, TAMAMI SONSUZ’a açılan ve KUR’AN-ı HAKİM’in Hakikat denizinden süzülen [114 KOD]’dur..
SONSUZLUĞUN SONSUZLUĞU, Mevlana Celaleddin-i Rumi’nin, yine “Sonsuzluğu” anlatan “FİHİ MA FİH” eserinin bu yüzyıldaki eşdeğeridir. Kainatta, yalnıca ALLAH’ın sonsuz olabileceğini; onun dışında kalan hiçbir şeyin -Gerek matematiksel olsun, gerekse teorik veya fiziksel- hiçbir şeyin gerçek anlamda SONSUZ OLAMAYACAĞINI ilk kez isbatlayan yeni bir felsefi eserdir. Bu eser aynı zamanda, İBRAHİM HAKKI ERZURUMİ’nin “MARİFETNAME” isimli kıymetli eserinden ve fikirlerinden de etkilenmiştir. SONSUZLUĞUN SONSUZLUĞU, aynı zamanda Kur’an ayetlerindeki “EDEDİYET” (SONSUZLUK) kelimesini açarak, Kur’an’da sonsuzluk meselesi ve psikolojisi üzerinde de düşündürülerek, bu eserde sonsuzun, ne kadar sonsuz olabildiği veya sonlu/sonsuz ayrımı’nın Kuran’da nasıl anlatıldığı ele alan, “YENİ BİR YOL & YENİ BİR FELSEFE” olacaktır.. İşte bu eser, TAMAMI SONSUZ’a açılan ve KUR’AN-ı HAKİM’in Hakikat denizinden süzülen [114 KOD]’dur..
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 440,20 | 440,20 |