Savaşçı olmayanlara karşı gösterilen şefkat bir güç gösterisi olarak kullanılabilir ve düşmanın gözünün yıldırılmasında etkili olabilir.
Askeri dehası her kesim tarafından kabul edilebilir olsa da Selahaddin Eyyubi'yi dar bir pencereden tek bir zamana bakarak tanımak neredeyse imkansızdır.
Abdullah Arı'nın kaleme aldığı, Batılılar, Araplar ve Kürtlerin Gözüyle Selahaddin Eyyubi yazısında; Selahaddin Eyyubi, Batılılar için; 'doğuyu yeniden anlama çabası; Araplar için; islam ümmetçiliği ve Kudüs'ün geri alınması, Kürtler için; milliyetçilik ve tarih yazımı alanında yapılan çalışmalar açısından önem kazanmaktadır.
Bu nedenle Selahaddin'i incelemek tarihi kişilikler bağlamından koparıp dönemin sosyal, ideolojik vb. koşullarını iyi tanımayı gerektirir.
Selahaddin'i incelemeye götüren esas nokta ise Ortadoğu'da halen yaşanmakta olan çok parçalılığın, kanlı çatışmaların, kimlikler çatışmasının ve dağınıklığın nedenlerini sınırlı da olsa ortaya çıkarmak.
Selahaddin'in en büyük başarısı ümmet anlayışını geliştirmek ve onun ideolojisini uygulamak olsa da, bu başarısının öncesini, kendi dönemini ve sonuçlarını iyi değerlendirmek gerekir.
Günümüzde hala canlılığını koruyan bir tartışmanın / çatışmanın ğuBatl, islam Hıristiyanlık miladı sayılabilecek bir konumda bulunması Selahaddin Eyyubi'yi diğer bütün tarihi devlet adamlarından, kişiliklerinden farklı kılıyor.
Bunun beraberinde getirdiği yorum farkları, genellikle bu çelişkinin üzerinde şekillenmekte ve haliyle farklılıklar ortaya çıkmaktadır: islami yorum, Batılı yorum ve Kürdi yorumu:' Cümleleri ile ele almaktadır, Selahaddin Eyyubi'nin farklı pencerelerden incelenmesi gerekliliğini anlatmaktadır.
Savaşçı olmayanlara karşı gösterilen şefkat bir güç gösterisi olarak kullanılabilir ve düşmanın gözünün yıldırılmasında etkili olabilir.
Askeri dehası her kesim tarafından kabul edilebilir olsa da Selahaddin Eyyubi'yi dar bir pencereden tek bir zamana bakarak tanımak neredeyse imkansızdır.
Abdullah Arı'nın kaleme aldığı, Batılılar, Araplar ve Kürtlerin Gözüyle Selahaddin Eyyubi yazısında; Selahaddin Eyyubi, Batılılar için; 'doğuyu yeniden anlama çabası; Araplar için; islam ümmetçiliği ve Kudüs'ün geri alınması, Kürtler için; milliyetçilik ve tarih yazımı alanında yapılan çalışmalar açısından önem kazanmaktadır.
Bu nedenle Selahaddin'i incelemek tarihi kişilikler bağlamından koparıp dönemin sosyal, ideolojik vb. koşullarını iyi tanımayı gerektirir.
Selahaddin'i incelemeye götüren esas nokta ise Ortadoğu'da halen yaşanmakta olan çok parçalılığın, kanlı çatışmaların, kimlikler çatışmasının ve dağınıklığın nedenlerini sınırlı da olsa ortaya çıkarmak.
Selahaddin'in en büyük başarısı ümmet anlayışını geliştirmek ve onun ideolojisini uygulamak olsa da, bu başarısının öncesini, kendi dönemini ve sonuçlarını iyi değerlendirmek gerekir.
Günümüzde hala canlılığını koruyan bir tartışmanın / çatışmanın ğuBatl, islam Hıristiyanlık miladı sayılabilecek bir konumda bulunması Selahaddin Eyyubi'yi diğer bütün tarihi devlet adamlarından, kişiliklerinden farklı kılıyor.
Bunun beraberinde getirdiği yorum farkları, genellikle bu çelişkinin üzerinde şekillenmekte ve haliyle farklılıklar ortaya çıkmaktadır: islami yorum, Batılı yorum ve Kürdi yorumu:' Cümleleri ile ele almaktadır, Selahaddin Eyyubi'nin farklı pencerelerden incelenmesi gerekliliğini anlatmaktadır.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 60,00 | 60,00 |