İnsanın tabiatta kendi kendine var olduğunu iddia eden Materyalizmin veya Maymun gibi bir atadan evrimleştiğini ileri süren Darwinizmin söylediğinin aksine, Yüce Allah birçok ayette açık ve kesin olarak insanı kendisinin yarattığını belirtir.
İnsanın kendisinden yaratıldığı ‘toprak', turabin, tînin lazibin, hemein mesnûnin, sülaletin min tînin, salsâlin, salsâlin kelfahhâri, gibi farklı nitelik kazandığı bütün kullanışlarda nekre/belirsiz olarak kullanılmaktadır. Bu da insanın hammaddesi olan toprağın özellikle şu veya bu renkte yahut nitelikte olmadığını, aksine su katılınca çamur olup değişik özellikler alan sıradan bir toprak olduğunu gösterir. Onun için iddia edildiği gibi insanların farklı renklerde dünyaya gelmesinin sebebinin dünyanın değişik yerlerinden siyah, beyaz, kırmızı, renkte toprakların alınıp karıştırılması değil, yaratıldığı coğrafyada iklimin ve coğrafi şartların şekillendirmesiyle genlerin veya deri yapısının artık bu şekilde oluşmasıdır.
İnsanın tabiatta kendi kendine var olduğunu iddia eden Materyalizmin veya Maymun gibi bir atadan evrimleştiğini ileri süren Darwinizmin söylediğinin aksine, Yüce Allah birçok ayette açık ve kesin olarak insanı kendisinin yarattığını belirtir.
İnsanın kendisinden yaratıldığı ‘toprak', turabin, tînin lazibin, hemein mesnûnin, sülaletin min tînin, salsâlin, salsâlin kelfahhâri, gibi farklı nitelik kazandığı bütün kullanışlarda nekre/belirsiz olarak kullanılmaktadır. Bu da insanın hammaddesi olan toprağın özellikle şu veya bu renkte yahut nitelikte olmadığını, aksine su katılınca çamur olup değişik özellikler alan sıradan bir toprak olduğunu gösterir. Onun için iddia edildiği gibi insanların farklı renklerde dünyaya gelmesinin sebebinin dünyanın değişik yerlerinden siyah, beyaz, kırmızı, renkte toprakların alınıp karıştırılması değil, yaratıldığı coğrafyada iklimin ve coğrafi şartların şekillendirmesiyle genlerin veya deri yapısının artık bu şekilde oluşmasıdır.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 78,00 | 78,00 |