Kimi iletişim uzmanlarına göre çağımız 'görsel-işitsel' çağı. Bu saptama -örtük bir biçimde bile olsa- 'yazı'nın eskimeye başladığını savlıyor. Yüzyıllardır insanı en iyi ifade eden araçlardan olan 'yazı' artık günümüz insanına yetmiyor mu? Ya da daha az karmaşık olan araçlar yeterli olmaya mı başladı? 'Kavunlu Natürmort' bir boyutuyla bu belirsizliğin ürünü... A.Sipahioğlu bu belirsizliğin kendindeki kırılmasını şöyle tanımlıyor: 'Uzun bir süredir öykü yazıyorum. Nedense onları hep yazılı-resimli düşünüyorum. Benim için ikisi de aynı şey. Gerçeklik dediğimiz şey günümüzde büyük ölçüde karikatürleşmekte. Abartılı jestler, mimikler, hızlı hareketler, çığlık ve gürültülerden oluşan bir dünyada yaşıyoruz. Yani, çizgi-filmin kendine özgü evreni ete ve kemiğe bürünüyor gibi...'
Kimi iletişim uzmanlarına göre çağımız 'görsel-işitsel' çağı. Bu saptama -örtük bir biçimde bile olsa- 'yazı'nın eskimeye başladığını savlıyor. Yüzyıllardır insanı en iyi ifade eden araçlardan olan 'yazı' artık günümüz insanına yetmiyor mu? Ya da daha az karmaşık olan araçlar yeterli olmaya mı başladı? 'Kavunlu Natürmort' bir boyutuyla bu belirsizliğin ürünü... A.Sipahioğlu bu belirsizliğin kendindeki kırılmasını şöyle tanımlıyor: 'Uzun bir süredir öykü yazıyorum. Nedense onları hep yazılı-resimli düşünüyorum. Benim için ikisi de aynı şey. Gerçeklik dediğimiz şey günümüzde büyük ölçüde karikatürleşmekte. Abartılı jestler, mimikler, hızlı hareketler, çığlık ve gürültülerden oluşan bir dünyada yaşıyoruz. Yani, çizgi-filmin kendine özgü evreni ete ve kemiğe bürünüyor gibi...'
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 3,50 | 3,50 |