Katherine Behar: Veri Girişi sergisi New York’ta yaşayan, heykel, performans ve video alanlarında çalışan sanatçı Katherine Behar’ın pratiğine genel bir bakış sunuyor. Sergi, insan ve teknolojinin, karmaşık ve bazen de isyan niteliğindeki bir arada yaşama yollarını konu ediyor ve çalışan bedenlerin tekrarlayıp duran ağır işlere nasıl karşı koyabileceklerini ele alıyor. Küratörlüğünü Pera Müzesi ekibinden Fatma Çolakoğlu ve Ulya Soley’in üstlendiği sergiye kapsamlı bir de yayın eşlik ediyor.
Katherine Behar’ın sergide yer alan işlerini bir araya getiren katalogda, sanatçının veri görselleştirme sürecinin sanat ve dijital kültür alanlarında ne gibi yansımaları olduğuna odaklanan detaylı yazısının yanı sıra Fatma Çolakoğlu ve Ulya Soley’in sanatçının pratiğini Veri Girişi sergisi kapsamında ele alan ve odaklandığı konuların kültürel açılımlarının izini süren yazısı yer alıyor. Daniel Rosenberg, verinin etimolojisinden yola çıkarak ölçme kavramını ele alıyor ve Pera Müzesi’nin Anadolu Ağırlık ve Ölçüleri Koleksiyonu ile güncel ölçüm sistemlerini Katherine Behar’ın işleri üzerinden karşılaştırmalı olarak inceliyor. Patricia Ticineto Clough ‘datalojik dönemeç’ olarak tasvir ettiği günümüz kültürüne tarihsel bir bakış sunuyor ve sanatçının pratiğinin bu bağlamda nerede durduğunu yorumluyor. Alexander Galloway kara kutu ve kara blok kavramlarının 20. yüzyılın sonlarında bir araya gelerek kültürel olarak ne ifade ettiğini irdeliyor. Katalogda ayrıca Tung-Hui Hu’nun Katherine Behar ile gerçekleştirdiği kapsamlı söyleşi de yer alıyor.
Katherine Behar: Veri Girişi sergisi New York’ta yaşayan, heykel, performans ve video alanlarında çalışan sanatçı Katherine Behar’ın pratiğine genel bir bakış sunuyor. Sergi, insan ve teknolojinin, karmaşık ve bazen de isyan niteliğindeki bir arada yaşama yollarını konu ediyor ve çalışan bedenlerin tekrarlayıp duran ağır işlere nasıl karşı koyabileceklerini ele alıyor. Küratörlüğünü Pera Müzesi ekibinden Fatma Çolakoğlu ve Ulya Soley’in üstlendiği sergiye kapsamlı bir de yayın eşlik ediyor.
Katherine Behar’ın sergide yer alan işlerini bir araya getiren katalogda, sanatçının veri görselleştirme sürecinin sanat ve dijital kültür alanlarında ne gibi yansımaları olduğuna odaklanan detaylı yazısının yanı sıra Fatma Çolakoğlu ve Ulya Soley’in sanatçının pratiğini Veri Girişi sergisi kapsamında ele alan ve odaklandığı konuların kültürel açılımlarının izini süren yazısı yer alıyor. Daniel Rosenberg, verinin etimolojisinden yola çıkarak ölçme kavramını ele alıyor ve Pera Müzesi’nin Anadolu Ağırlık ve Ölçüleri Koleksiyonu ile güncel ölçüm sistemlerini Katherine Behar’ın işleri üzerinden karşılaştırmalı olarak inceliyor. Patricia Ticineto Clough ‘datalojik dönemeç’ olarak tasvir ettiği günümüz kültürüne tarihsel bir bakış sunuyor ve sanatçının pratiğinin bu bağlamda nerede durduğunu yorumluyor. Alexander Galloway kara kutu ve kara blok kavramlarının 20. yüzyılın sonlarında bir araya gelerek kültürel olarak ne ifade ettiğini irdeliyor. Katalogda ayrıca Tung-Hui Hu’nun Katherine Behar ile gerçekleştirdiği kapsamlı söyleşi de yer alıyor.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 167,50 | 167,50 |