İçimizdeki kötülük kapasitesini kesin bir şekilde kınayan bir bildiri.
Hayat tecrübesi ve insan içgüdüsü hakkındaki bu karanlık, kasvetli alegoride Prenses Aurora ve arkadaşlarına medeniyetin karanlık kalbine doğru yolculuk ederlerken eşlik edin.
Kerascoet'in suluboya çizimlerinin tatlı yüzleri ve parlak renkleri; adilik, açgözlülük ve kıskançlık devreye girmeye başladığında Vehlmann'ın hikayesinin altındaki kötülüğün altını başarı ile çiziyor. Karanlık Güzel, modern toplumun rutin kibarlığı ve anlamsız merhametine rahatsız edici bir bakış.
“Marie Pommepuy ve Fabien Vehlmann'nın hikayesi, anında peri masallarının arka sıralarının naifliğinde sürünen teröre dikkatleri çekiyor. Pommepuy ve Sebastien Cosset, birlikte çizdikleri Kerascoet isminin altında, Aurora ve arkadaşlarını çocuk kitaplarının büyük gözlü şirin estetiği ile ifade etmiş; fakat şirinlik burada sadece Darwinci bir hayatta kalma stratejisi.”
- New York Times
İçimizdeki kötülük kapasitesini kesin bir şekilde kınayan bir bildiri.
Hayat tecrübesi ve insan içgüdüsü hakkındaki bu karanlık, kasvetli alegoride Prenses Aurora ve arkadaşlarına medeniyetin karanlık kalbine doğru yolculuk ederlerken eşlik edin.
Kerascoet'in suluboya çizimlerinin tatlı yüzleri ve parlak renkleri; adilik, açgözlülük ve kıskançlık devreye girmeye başladığında Vehlmann'ın hikayesinin altındaki kötülüğün altını başarı ile çiziyor. Karanlık Güzel, modern toplumun rutin kibarlığı ve anlamsız merhametine rahatsız edici bir bakış.
“Marie Pommepuy ve Fabien Vehlmann'nın hikayesi, anında peri masallarının arka sıralarının naifliğinde sürünen teröre dikkatleri çekiyor. Pommepuy ve Sebastien Cosset, birlikte çizdikleri Kerascoet isminin altında, Aurora ve arkadaşlarını çocuk kitaplarının büyük gözlü şirin estetiği ile ifade etmiş; fakat şirinlik burada sadece Darwinci bir hayatta kalma stratejisi.”
- New York Times
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 422,50 | 422,50 |