Eserlerini incelediğimiz İslam filozoflarına göre gerçek anlamda yetkin varlık Allah’tır. Allah hem gerçek yetkin ve hem de diğer varlıklara yetkinlik veren varlıktır. Diğer taraftan insan, canlılar içinde akıl ve düşünce sahibi bir varlık olarak, hem diğer varlıklara göre en yetkin ve hem de yetkinliğe ulaşan ve bazı pratikler yaparak yetkinliğini artırabilen tek varlıktır. Bu artış insanın hem tavır ve davranışlarında ve hem de düşünce hayatında olmaktadır. İnsanın yetkinliği arttıkça davranışlarında belli bir olumlu düzey yakalaması sonucunda dünya ve ahiret mutluluğuna doğru yol alırken, düşünce hayatında da Bir’den tevhide doğru yolculuk yapar. İşte okuyucu bu kitapta, bu manevi yolculuğun nasıl yapılacağı konusunda filozof ve bilginlerin görüş ve düşüncelerini bulacaktır.
Eserlerini incelediğimiz İslam filozoflarına göre gerçek anlamda yetkin varlık Allah’tır. Allah hem gerçek yetkin ve hem de diğer varlıklara yetkinlik veren varlıktır. Diğer taraftan insan, canlılar içinde akıl ve düşünce sahibi bir varlık olarak, hem diğer varlıklara göre en yetkin ve hem de yetkinliğe ulaşan ve bazı pratikler yaparak yetkinliğini artırabilen tek varlıktır. Bu artış insanın hem tavır ve davranışlarında ve hem de düşünce hayatında olmaktadır. İnsanın yetkinliği arttıkça davranışlarında belli bir olumlu düzey yakalaması sonucunda dünya ve ahiret mutluluğuna doğru yol alırken, düşünce hayatında da Bir’den tevhide doğru yolculuk yapar. İşte okuyucu bu kitapta, bu manevi yolculuğun nasıl yapılacağı konusunda filozof ve bilginlerin görüş ve düşüncelerini bulacaktır.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 84,50 | 84,50 |