Yakın bir gelecekte tıpkı cep telefonlarımız gibi hayatımızın her saniyesine tanıklık edecek büyük patlama adı verilen yeni bir teknolojiyle tanışacağız. Bu yeni teknolojinin adı: METAVERSE! Bu kitapta; insanın uygarlık tarihine bıraktığı “altın ayak izleri”nin, teknoloji tarihinde “dijital ayak izleri”ne dönüştüğü, “homo sapiens” türünün “mega human dijital”e evrildiği tarihi süreçte METAVERSE/ EVREN ÖTESİ olgusu, halkbilimsel bakış açısıyla incelenmiş ve METAVERSE’ÜN dünyamıza, ülkemize özellikle de Türk Halkbilimcilere muhtemel etkisi araştırılmıştır. Bu anlamda bir ilk olma özelliği taşıyan çalışmamız, dijital çağın oyun kurucusu olarak Türk halkbilimcilerin ulaşacakları yeni hedeflere dikkat çekmek amacını taşımaktadır.
Alice Harikalar Diyarında romanının kahramanı Alice; tavşan deliğinde ilerlerken önce ne olduğunu bilmediği bir sıvı içer sonra ne olduğunu bilmediği bir mantar yer. Ardından bir matrix evrenine doğru sanal bir yolculuğa çıkar. Bu sırada, çevresindeki herkesi, bu matrix evreninin kripto paralarıyla yapılanan kendine özgü faşimine konuk etmek istediğini dile getirir. Ve gözlerinizin içine bakarak size bir soru sorar: Pek siz bu konuklukta hangi bileşenlerin bileşkesinde yol alacaksınız? Ütopyası olmayan insanların yarattıkları bir cehennemde yaşamak istemeyen, ütopyaları olan ve ütopyalarını hem insanlık hem de ülkesi için gerçekleştirmeye çalışan genç Türk halkbilimcilerin bu soruya cevabı şöyle olacaktır: TÜRK KÜLTÜR ERGONOMİSİ’nin bileşenleriyle DEDE KORKUT ETİK KODU bileşkesinde ve METAETİKVERSE’de yol alacağız!
Yakın bir gelecekte tıpkı cep telefonlarımız gibi hayatımızın her saniyesine tanıklık edecek büyük patlama adı verilen yeni bir teknolojiyle tanışacağız. Bu yeni teknolojinin adı: METAVERSE! Bu kitapta; insanın uygarlık tarihine bıraktığı “altın ayak izleri”nin, teknoloji tarihinde “dijital ayak izleri”ne dönüştüğü, “homo sapiens” türünün “mega human dijital”e evrildiği tarihi süreçte METAVERSE/ EVREN ÖTESİ olgusu, halkbilimsel bakış açısıyla incelenmiş ve METAVERSE’ÜN dünyamıza, ülkemize özellikle de Türk Halkbilimcilere muhtemel etkisi araştırılmıştır. Bu anlamda bir ilk olma özelliği taşıyan çalışmamız, dijital çağın oyun kurucusu olarak Türk halkbilimcilerin ulaşacakları yeni hedeflere dikkat çekmek amacını taşımaktadır.
Alice Harikalar Diyarında romanının kahramanı Alice; tavşan deliğinde ilerlerken önce ne olduğunu bilmediği bir sıvı içer sonra ne olduğunu bilmediği bir mantar yer. Ardından bir matrix evrenine doğru sanal bir yolculuğa çıkar. Bu sırada, çevresindeki herkesi, bu matrix evreninin kripto paralarıyla yapılanan kendine özgü faşimine konuk etmek istediğini dile getirir. Ve gözlerinizin içine bakarak size bir soru sorar: Pek siz bu konuklukta hangi bileşenlerin bileşkesinde yol alacaksınız? Ütopyası olmayan insanların yarattıkları bir cehennemde yaşamak istemeyen, ütopyaları olan ve ütopyalarını hem insanlık hem de ülkesi için gerçekleştirmeye çalışan genç Türk halkbilimcilerin bu soruya cevabı şöyle olacaktır: TÜRK KÜLTÜR ERGONOMİSİ’nin bileşenleriyle DEDE KORKUT ETİK KODU bileşkesinde ve METAETİKVERSE’de yol alacağız!
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 72,00 | 72,00 |