“Bir hükümdarın aslında hiç özgür olmadığını, her şeye egemengörünse de bu egemenliğin gözle görünmez sınırlarla çevrili ve depamuk ipliğine bağlı olduğunu çoktan öğretmişti Ahmed Han'atarih.”
Bir yanda tüm zarafetiyle güzelliği, estetiği ve bir dönüşümüyansıtan laleler; diğer yanda saltanat, savaşlar, güç-dengemücadeleleri...
Gölgemi Bıraktım Lale Bahçelerinde, merkezine insanı alıyor.Lale Devri'ne ve bu “gösterişli” dönemin padişahı Sultan 3.Ahmed'e yakından, farklı bir perspektiften bakmaya davet ediyorokuyucuyu. Kimi zaman padişahın gücü, sanatçının kendi adınıgeleceğe aktarma endişesinde yankılanıyor. Bir an padişahın
kıyafetlerindeki kumaşlardan, sarayın odalarındaki ihtişamauzanırken; sonrasında saray mutfağının lezzetlerine tanıklıkediyor, Osmanlı'nın sosyal hayatının bir parçası oluveriyorsunuz.Gül İrepoğlu sarayın, yalıların, bahçelerin arasında geçen buyolculukta hayallerle gerçek tarih izlerini bir araya getiriyor.
“Bir hükümdarın aslında hiç özgür olmadığını, her şeye egemengörünse de bu egemenliğin gözle görünmez sınırlarla çevrili ve depamuk ipliğine bağlı olduğunu çoktan öğretmişti Ahmed Han'atarih.”
Bir yanda tüm zarafetiyle güzelliği, estetiği ve bir dönüşümüyansıtan laleler; diğer yanda saltanat, savaşlar, güç-dengemücadeleleri...
Gölgemi Bıraktım Lale Bahçelerinde, merkezine insanı alıyor.Lale Devri'ne ve bu “gösterişli” dönemin padişahı Sultan 3.Ahmed'e yakından, farklı bir perspektiften bakmaya davet ediyorokuyucuyu. Kimi zaman padişahın gücü, sanatçının kendi adınıgeleceğe aktarma endişesinde yankılanıyor. Bir an padişahın
kıyafetlerindeki kumaşlardan, sarayın odalarındaki ihtişamauzanırken; sonrasında saray mutfağının lezzetlerine tanıklıkediyor, Osmanlı'nın sosyal hayatının bir parçası oluveriyorsunuz.Gül İrepoğlu sarayın, yalıların, bahçelerin arasında geçen buyolculukta hayallerle gerçek tarih izlerini bir araya getiriyor.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 120,60 | 120,60 |