Emre Hüner’in kişisel sergisi [ELEKTROİZOLASYON]: Bilinmeyen Parametre Kayıt-Dışı bağlamında hazırlanan yayın, sanatçının “[Elektroizolasyon]: Bir Kayıt Mekanizması” başlıklı yazısıyla açılıyor. Hüner tarafından yayın için özel olarak düzenlenen kolajlar, üretim süreci görselleri, çizimler, şema-eskizler, [Extro-Envanter] fotoğraf serisi ve film karelerinin yer aldığı kitap, serginin küratörü Aslı Seven’in “Elektriksel Ahiret_Hipernesnenin Gölgesinde Senaryoprotezler” başlıklı yazısını, [Elektroizolasyon]’un senaryo metninden fragmanlar ve fotoğraflar ile Meliha Erem’in Hipernotlar’ını da içeriyor. Tasarımını Vahit Tuna’nın üstlendiği, Hadiye Cangökçe ve flufoto (Barış Aras ve Elif Çakırlar) tarafından çekilen röprodüksiyon ve sergiden görünüm fotoğrafları ile seramik sır denemelerinin görsel kayıtlarının eşlik ettiği kitaptaki karekodlar aracılığıyla serginin üretim süreçlerinde farklı mekânlarda alınan ses kayıtları, radyo haberleri ve [Elektroizolasyon] adlı filmin seslendirmelerinden derlenmiş yeni ses kolajlarına da erişilebiliyor. Wim Crouwel’in 1967 tarihinde tasarladığı ve Hüner’in Yeni Okunamazlık başlıklı serigrafi serisinde de kullanılan yazı karakteri “New Alphabet” (Yeni Alfabe), serginin dijital mecralarda değişen altbaşlıklarını kitaba taşıyor.
Emre Hüner’in kişisel sergisi [ELEKTROİZOLASYON]: Bilinmeyen Parametre Kayıt-Dışı bağlamında hazırlanan yayın, sanatçının “[Elektroizolasyon]: Bir Kayıt Mekanizması” başlıklı yazısıyla açılıyor. Hüner tarafından yayın için özel olarak düzenlenen kolajlar, üretim süreci görselleri, çizimler, şema-eskizler, [Extro-Envanter] fotoğraf serisi ve film karelerinin yer aldığı kitap, serginin küratörü Aslı Seven’in “Elektriksel Ahiret_Hipernesnenin Gölgesinde Senaryoprotezler” başlıklı yazısını, [Elektroizolasyon]’un senaryo metninden fragmanlar ve fotoğraflar ile Meliha Erem’in Hipernotlar’ını da içeriyor. Tasarımını Vahit Tuna’nın üstlendiği, Hadiye Cangökçe ve flufoto (Barış Aras ve Elif Çakırlar) tarafından çekilen röprodüksiyon ve sergiden görünüm fotoğrafları ile seramik sır denemelerinin görsel kayıtlarının eşlik ettiği kitaptaki karekodlar aracılığıyla serginin üretim süreçlerinde farklı mekânlarda alınan ses kayıtları, radyo haberleri ve [Elektroizolasyon] adlı filmin seslendirmelerinden derlenmiş yeni ses kolajlarına da erişilebiliyor. Wim Crouwel’in 1967 tarihinde tasarladığı ve Hüner’in Yeni Okunamazlık başlıklı serigrafi serisinde de kullanılan yazı karakteri “New Alphabet” (Yeni Alfabe), serginin dijital mecralarda değişen altbaşlıklarını kitaba taşıyor.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 111,60 | 111,60 |