GIORGIO AGAMBEN
Sanat, Eylemsizlik ve Siyaset
GUILLAUME APOLLINAIRE
Modern Resim Üzerine (1912)
MAHMUT WENDA KOYUNCU
Manzaranın Şehveti̇: Mardin Bienali
ORÇUN ÇADIRCI & MERAL BOSTANCI
Dada’nın Mistik Annesi: Emmy Hennings
ÖZCAN TÜRKMEN
Avrupa Avangardı Yeni Dünya’da Nasıl Karşılandı?
NİLGÜN YÜKSEL
Nesli Türk ile Büyük Beden: Boyanın Sınırlarında…
MARIUS C. CUCU & OANA ELENA LENŢA
C.G. Jung’un Psikolojik Analizinin Bakış Açısından
Pablo Picasso’nun Resimleri
OSMAN ERDEN
Nazilerin Modern Sanat Karşıtı Politikaları
HASAN AKSAKAL
Neo-Avant-Garde: 1945’ten Sonra Modern Sanat,
New York Okulu ve Çevresindeki Dünya
ORÇUN ÇADIRCI
Günümüz Resminde Bir Önerme: Ahmet Yeşil Eserleri
ASLI KOTAMAN
Ben Değil Biz Anlatısı: Oto-portreler
TARKAN OKÇUOĞLU
Geçmiş Gelecek: Taner Ceylan’ın Resimlerinde
Sanat Tarihsel Referanslar
EKRÖPORTAJ
Müstehzi Efelerin Ressamı: Alpay Aksayar
FIRAT ARAPOĞLU
Sanata Hiç Yer Yok!
SELMAN AKIL
İsmet Doğan - Siz Gibi
VEYSEL BATMAZ
Neden Resme Bakarız?
GIORGIO AGAMBEN
Sanat, Eylemsizlik ve Siyaset
GUILLAUME APOLLINAIRE
Modern Resim Üzerine (1912)
MAHMUT WENDA KOYUNCU
Manzaranın Şehveti̇: Mardin Bienali
ORÇUN ÇADIRCI & MERAL BOSTANCI
Dada’nın Mistik Annesi: Emmy Hennings
ÖZCAN TÜRKMEN
Avrupa Avangardı Yeni Dünya’da Nasıl Karşılandı?
NİLGÜN YÜKSEL
Nesli Türk ile Büyük Beden: Boyanın Sınırlarında…
MARIUS C. CUCU & OANA ELENA LENŢA
C.G. Jung’un Psikolojik Analizinin Bakış Açısından
Pablo Picasso’nun Resimleri
OSMAN ERDEN
Nazilerin Modern Sanat Karşıtı Politikaları
HASAN AKSAKAL
Neo-Avant-Garde: 1945’ten Sonra Modern Sanat,
New York Okulu ve Çevresindeki Dünya
ORÇUN ÇADIRCI
Günümüz Resminde Bir Önerme: Ahmet Yeşil Eserleri
ASLI KOTAMAN
Ben Değil Biz Anlatısı: Oto-portreler
TARKAN OKÇUOĞLU
Geçmiş Gelecek: Taner Ceylan’ın Resimlerinde
Sanat Tarihsel Referanslar
EKRÖPORTAJ
Müstehzi Efelerin Ressamı: Alpay Aksayar
FIRAT ARAPOĞLU
Sanata Hiç Yer Yok!
SELMAN AKIL
İsmet Doğan - Siz Gibi
VEYSEL BATMAZ
Neden Resme Bakarız?
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 210,00 | 210,00 |