Mimari, sanat, sosyoloji ve edebiyatın kesişim noktalarını irdeleyen yazılar ve görsel ürünlerden oluşan bu kitap, doxa'lar (sanı) üzerinde bakışları yoğunlaştırmak üzere yola çıkmış bir okur/tasarımcı tarafından yazıldı.
"Kenti kavrayışımız, 'modern'liğimizin aksine, Barthes'ın dediği gibi mitolojik'tir -kavrayışımızın karmaşıklık düzeyini modern bir kesinliğe doğru indirgememize olanak bulunmadığından, kentsel göstergebilime şiddetle ihtiyacımız var."
"Nasa'nın bu çöl fotoğraflarını gördüğümde ürpermedim bile. (Çünkü artık zaten her şeyde parmakizi görüyordum.) Her çöl, teninde rüzgarların bıraktığı kişisel desenden tanınırmış."
"Yirminci yüzyılın başından itibaren kent yaşamını geri dönmemecesine değiştiren otomobile (Henry Ford'un yakıştırmasıyla dörtteker'e) adamakıllı bakabilmek için imgenin bileşenleri üzerinde uzun uzun çalışmak gerekli."
Mimari, sanat, sosyoloji ve edebiyatın kesişim noktalarını irdeleyen yazılar ve görsel ürünlerden oluşan bu kitap, doxa'lar (sanı) üzerinde bakışları yoğunlaştırmak üzere yola çıkmış bir okur/tasarımcı tarafından yazıldı.
"Kenti kavrayışımız, 'modern'liğimizin aksine, Barthes'ın dediği gibi mitolojik'tir -kavrayışımızın karmaşıklık düzeyini modern bir kesinliğe doğru indirgememize olanak bulunmadığından, kentsel göstergebilime şiddetle ihtiyacımız var."
"Nasa'nın bu çöl fotoğraflarını gördüğümde ürpermedim bile. (Çünkü artık zaten her şeyde parmakizi görüyordum.) Her çöl, teninde rüzgarların bıraktığı kişisel desenden tanınırmış."
"Yirminci yüzyılın başından itibaren kent yaşamını geri dönmemecesine değiştiren otomobile (Henry Ford'un yakıştırmasıyla dörtteker'e) adamakıllı bakabilmek için imgenin bileşenleri üzerinde uzun uzun çalışmak gerekli."
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 12,04 | 12,04 |