Dijital Oyunlar ve Kimlik adlı bu kitapta oyun kavramının kökeni, felsefi bakış açıları ile dijitalleşme ve dijital oyunların tarihsel serüvenine odaklanılmıştır. Bunun yanı sıra kimlik ve kişilik kavramları ile bireylerin dijital oyun mecralarında oluşturdukları profillerin gerçek yaşamdaki kimlik ve kişilikleri ile olan ilişkisi akademik bir pespektiften irdelenerek bir sonuca varılmaya çalışılmıştır. Son olarak çalışmada ortaya çıkan verilere yönelik çözüm önerileri sunulmuştur. Medya okuryazarlığı çatısı altında geliştirilen bu öneriler ile alana ilişkin negatif bakış açılarının bir nebze de olsa bertaraf edilmesi gayesine girişilmiştir ve oyunların negatif algılarının yanı sıra avantajlarının da olduğunu göstermek ve bunları topluma tarafsız bir bakış açısıyla sunma amacına yönelinmiştir.
Dijital Oyunlar ve Kimlik adlı bu kitapta oyun kavramının kökeni, felsefi bakış açıları ile dijitalleşme ve dijital oyunların tarihsel serüvenine odaklanılmıştır. Bunun yanı sıra kimlik ve kişilik kavramları ile bireylerin dijital oyun mecralarında oluşturdukları profillerin gerçek yaşamdaki kimlik ve kişilikleri ile olan ilişkisi akademik bir pespektiften irdelenerek bir sonuca varılmaya çalışılmıştır. Son olarak çalışmada ortaya çıkan verilere yönelik çözüm önerileri sunulmuştur. Medya okuryazarlığı çatısı altında geliştirilen bu öneriler ile alana ilişkin negatif bakış açılarının bir nebze de olsa bertaraf edilmesi gayesine girişilmiştir ve oyunların negatif algılarının yanı sıra avantajlarının da olduğunu göstermek ve bunları topluma tarafsız bir bakış açısıyla sunma amacına yönelinmiştir.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 350,10 | 350,10 |