Günümüzün bestecisi artık "Bilgi Çağı"nın sanatçısıdır. Bilginin daha hızlı işlendiği, daha güvenli koşullarda saklandığı, daha güvenli koşullarda saklandığı, dah ivedi iletildiği bir çağın olanaklarından hızlanması sanatın her dalında olduğu gibi müzikte de bestecilerin tüm dünyayı yakından tanıyabilmelerine yol açmıştır. Böylece Türk besteciliği de artık kendi kaynakları kadar dünya tarihinin derinliklerinden, dünya coğrafyasının sınırsızlığından ve yeni teknolojinin olanaklarından yararlanmaktadır. Yirminci yüzyılı tamamlamakta olduğumuz şu sıralarda Türk müziğinin evrenselleşen kimliğine değinmemiz kaçınılmaz.
Bu kitabın başlıca amacı Cumhuriyet'ten sonra ülkemizde boy atan çoksesli evrensel müziğin yaratıcılarını tanıtmakır. Bir diğer amacı, yeryüzünün dört bir yanına yayılan nice bestecimizi aynı çatı altında toplayarak onları da birbirleyile tanoştırmaktır. Ve son bir görevi de orkestralakımıza, şeflerimize, tüm yorumcularımıza, konser salonu yöneticilerine ve konservatuvarlara yirminci yüzyıl Türk besteciliğine ait bir el kitabı oluşturmaktır.
The composer of today is the information age artist. He can draw on the possibilities offered him by faster, sfer and more eefective data processing. That information is more readily available means that musicians as well as all the other artists can have access to the wlhole world history, can benefit from the vastness of the world georaphy and can utilise the echnologrical tools of today. It would be impossible not to review the globalisation of Turkish music in these last years of the Twentieth Century. This book aims to introduce the creators of polyphonic music of the Republic. It also aims to introduce them to each other. And finally, it aims to serve as a reference book on Twentieth Century Turkish Music for our orchestras, conductors, performers, concert hall managers and conservatories.
Günümüzün bestecisi artık "Bilgi Çağı"nın sanatçısıdır. Bilginin daha hızlı işlendiği, daha güvenli koşullarda saklandığı, daha güvenli koşullarda saklandığı, dah ivedi iletildiği bir çağın olanaklarından hızlanması sanatın her dalında olduğu gibi müzikte de bestecilerin tüm dünyayı yakından tanıyabilmelerine yol açmıştır. Böylece Türk besteciliği de artık kendi kaynakları kadar dünya tarihinin derinliklerinden, dünya coğrafyasının sınırsızlığından ve yeni teknolojinin olanaklarından yararlanmaktadır. Yirminci yüzyılı tamamlamakta olduğumuz şu sıralarda Türk müziğinin evrenselleşen kimliğine değinmemiz kaçınılmaz.
Bu kitabın başlıca amacı Cumhuriyet'ten sonra ülkemizde boy atan çoksesli evrensel müziğin yaratıcılarını tanıtmakır. Bir diğer amacı, yeryüzünün dört bir yanına yayılan nice bestecimizi aynı çatı altında toplayarak onları da birbirleyile tanoştırmaktır. Ve son bir görevi de orkestralakımıza, şeflerimize, tüm yorumcularımıza, konser salonu yöneticilerine ve konservatuvarlara yirminci yüzyıl Türk besteciliğine ait bir el kitabı oluşturmaktır.
The composer of today is the information age artist. He can draw on the possibilities offered him by faster, sfer and more eefective data processing. That information is more readily available means that musicians as well as all the other artists can have access to the wlhole world history, can benefit from the vastness of the world georaphy and can utilise the echnologrical tools of today. It would be impossible not to review the globalisation of Turkish music in these last years of the Twentieth Century. This book aims to introduce the creators of polyphonic music of the Republic. It also aims to introduce them to each other. And finally, it aims to serve as a reference book on Twentieth Century Turkish Music for our orchestras, conductors, performers, concert hall managers and conservatories.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 7,52 | 7,52 |