Aykırı, daha iyi anlama ve anlamlandırma adına yapılan bilimsel araştırmalarda yayılmaya devam eden "doğru bilinen yanlışlar hegemonyası” hakkında bir sorgulamadır. Araştırmacının psikolojik sermayesini tüketen, belirli bir coğrafyanın tekelinde olan "uçları ortalara feda etme geleneğinin” eleştirisidir. Aykırı, yaygın ancak yanlış geleneklerin, özellikle terk edilen asıl eylemin, "soru sormanın” hatırlatıcısıdır. Sadece beş duyu varsa denge duyusu, ağrı duyusu, hız duyusu nedir? Ya maddenin halleri üçten fazlaysa? Neden doğal olan hiçbir şeyin reklamı yapılmıyor? Objektiflik sübjektif bir yanılsamaysa? Memnuniyet ya tüketimden önce oluşuyorsa? Araştırmanın amacı "ilişki, etki, fark bulmak değil”, bulunan farkın "tesadüfi olup olmadığını”, bulunan etkinin "uygulamada bir anlamının” olup olmadığını ispatlamaksa? Doğru bilinen yanlışı düzeltmeye ne gerek var demeyin. Şüphe edin ve aykırı düşünün.
Aykırı, daha iyi anlama ve anlamlandırma adına yapılan bilimsel araştırmalarda yayılmaya devam eden "doğru bilinen yanlışlar hegemonyası” hakkında bir sorgulamadır. Araştırmacının psikolojik sermayesini tüketen, belirli bir coğrafyanın tekelinde olan "uçları ortalara feda etme geleneğinin” eleştirisidir. Aykırı, yaygın ancak yanlış geleneklerin, özellikle terk edilen asıl eylemin, "soru sormanın” hatırlatıcısıdır. Sadece beş duyu varsa denge duyusu, ağrı duyusu, hız duyusu nedir? Ya maddenin halleri üçten fazlaysa? Neden doğal olan hiçbir şeyin reklamı yapılmıyor? Objektiflik sübjektif bir yanılsamaysa? Memnuniyet ya tüketimden önce oluşuyorsa? Araştırmanın amacı "ilişki, etki, fark bulmak değil”, bulunan farkın "tesadüfi olup olmadığını”, bulunan etkinin "uygulamada bir anlamının” olup olmadığını ispatlamaksa? Doğru bilinen yanlışı düzeltmeye ne gerek var demeyin. Şüphe edin ve aykırı düşünün.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 78,30 | 78,30 |