Anıtkabir Racon Zambak, “akıp giden zamanın ritmine uygun kalem oynatma“ ve Anadolu insanının değişimine tanıklık etme çabasının bir ürünü.
Faruk Bildirici, bu kez okurun karşısına, günlük yaşamdan aldığı kesitler üzerine araştırmalarıyla çıkıyor. Mutluluğun resmini yapması istendiğinde üzeri yiyecek dolu bir masa çizen beş yaşındaki mülteci çocuğun öyküsünden, Amerikan askerlerinin Türkiye’deki üslerde geçen anılarına kadar birçok renkli olayı aktarıyor.
Cumhuriyet boyunca yaşanan siyasi-ekonomik sarsıntıların Anıtkabir defterlerine, Cumhuriyet’in değişen yüzünü de nikah defterlerine yansıyan boyutlarıyla ortaya koyuyor.
Bir yandan raconsuz kalan mafyayı, nüfus sayımlarında uygulanan yasakları, tatbikat furyasını, plaket sevdasını, çelik kapı alışkanlığını inceliyor. Bir yandan da bez mendillerin, video kasetlerin ve de kumzambaklarının yok oluşunu anlatıyor.
Bildirici, istiyor ki, “deniz ve mehtap bir gün kumzambaklarını sormasın; neredesin?“
Anıtkabir Racon Zambak, “akıp giden zamanın ritmine uygun kalem oynatma“ ve Anadolu insanının değişimine tanıklık etme çabasının bir ürünü.
Faruk Bildirici, bu kez okurun karşısına, günlük yaşamdan aldığı kesitler üzerine araştırmalarıyla çıkıyor. Mutluluğun resmini yapması istendiğinde üzeri yiyecek dolu bir masa çizen beş yaşındaki mülteci çocuğun öyküsünden, Amerikan askerlerinin Türkiye’deki üslerde geçen anılarına kadar birçok renkli olayı aktarıyor.
Cumhuriyet boyunca yaşanan siyasi-ekonomik sarsıntıların Anıtkabir defterlerine, Cumhuriyet’in değişen yüzünü de nikah defterlerine yansıyan boyutlarıyla ortaya koyuyor.
Bir yandan raconsuz kalan mafyayı, nüfus sayımlarında uygulanan yasakları, tatbikat furyasını, plaket sevdasını, çelik kapı alışkanlığını inceliyor. Bir yandan da bez mendillerin, video kasetlerin ve de kumzambaklarının yok oluşunu anlatıyor.
Bildirici, istiyor ki, “deniz ve mehtap bir gün kumzambaklarını sormasın; neredesin?“
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 7,74 | 7,74 |