Android Studio İle Programlama İnteraktif Eğitim Seti Hediye / Oku, İzle, Dinle, Öğren

Stok Kodu:
9786055201074
Boyut:
15x21
Sayfa Sayısı:
640
Baskı:
16
Basım Tarihi:
2021-06
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
1. Hamur
Kategori:
%15 indirimli
312,50TL
265,63TL
9786055201074
765288
Android Studio İle Programlama
Android Studio İle Programlama İnteraktif Eğitim Seti Hediye / Oku, İzle, Dinle, Öğren
265.63

Android Studio ile güncellenen bu kitap, piyasadaki Android kitaplarıyla kıyaslandığı zaman başlangıç seviyesi ile uzman seviyesi arasında kalan bir konumda yer alır. Giriş seviyesindeki kitaplar mantık olarak bol, basit ve kısa örnekler üzerinden okuyucuları uygulama geliştirmeye aşina hale getirmeyi amaçlar. Uzman seviyesindeki kitaplar da genel olarak oturup baştan sona okuyacağınız kaynaklar olmaktan çok, temel seviyede Android uygulama geliştirme bilgisine sahipseniz, belli konularda ayrıntılı bilgi bulmak için referans olarak, ihtiyaç duydukça kullanabileceğiniz kaynaklardır.

Kitabın amacı; giriş seviyesi ile uzman seviyesi arasında bir kaynak sunmaktır. Her bir bölümde Android mimarisi ile ilgili ayrıntılı bilgiler bulacaksınız. Ayrıca, öğrendiğiniz her bir kavramı, konu anlatımları arasında bulunan çalışır durumdaki projeler yardımıyla pekiştirebileceksiniz. Diğer kaynakların birçoğundan farklı olarak, her bir bölümün sonunda kitap boyunca adım adım geliştireceğimiz bir proje ile ilgili kısımlar bulacaksınız. Bölümlerde anlattığımız ve örnekler üzerinde somutlaştırdığımız kavramları, bu projede daha büyük bir çerçevede görecek ve her bölümde, sonunda yeni özellikler katarak gerçek bir projenin geliştirilme aşamalarını daha net anlayacaksınız.

Temel nesne tabanlı programlama prensiplerine hakimseniz, bu kitabı kullanarak Android uygulama geliştirme dünyasına adım atabilirsiniz. Daha önceden Android mimarisi ile bilgi edindiyseniz, yine öğrendiklerinizi bu kitap yardımıyla pekiştirebilirsiniz.

Kitapta anlatılan proje genel olarak şunları içermektedir:

Kim Nerede, kitabın ilerleyişi boyunca adım adım geliştireceğimiz bir projedir. Bu projedeki amacımız; anlattığımız kavramları büyük çapta bir uygulamada nasıl kullanabileceğinizi göstermektir.
Kim Nerede projesi 4 ana bölümden oluşur.

• Profil ekranında kendinize ait bir profil oluşturabilecek, profil fotoğrafı çekebilecek ve kaydedebileceksiniz.
• Ayarlar ekranında uygulamanın kullanımı ile ilgili tercihlerinizi belirleyebileceksiniz.
• Kimler ekranında yeni arkadaşlar ekleyip mevcut arkadaşlarınızı listeleyebileceksiniz.
• Son olarak Harita ekranında da arkadaşlarınızın konumlarını ve kendi konumunuzu harita üzerinde görebileceksiniz.

Bu 4 ana ekran, arkaplanda çalışan servisler ve internet üzerinde bir sunucuda yürütülen script’ler sayesinde, kitapta anlattığımız konuların tamamını bu projede işlemeye çalıştık. Ayrıca, projede kitabın ilerleyen bölümlerinde de belirttiğimiz gibi bazı kasıtlı eksiklikler bırakarak, bunları sizin geliştirmenize olanak sağladık ve eksiklikleri giderebilmeniz için yol gösterdik.

Kitap ile birlikte verilen CD içerisinde yer alan görsel eğitim videoları ve projeye ait kaynak kodlar da Android ile programlamayı ve proje yönetim sürecini daha iyi anlamanıza yardımcı olacaktır.

Kitapta yer alan başlıca konu başlıkları şunlardır:

• Android’le Beraber Gelen Yerel Uygulamalar
• Dalvik Virtual Machine
• Android Studio
• İlk Android Uygulamanız ve SDK Kurulumu
• Temel Android Uygulama Elemanları
• Manifest Dosyası (AndroidManifest.xml)
• Aktiviteler ve Uygulama Hayat Döngüleri
• Uygulama Öncelikleri
• Resources
• Kim Nerede Projesi
• Giriş Ekranı
• Ana Ekran
• Harita Ekranı
• Kimler Ekranı
• Profil Ekranı
• Ayarlar Ekranı
• Proje Yapısı
• Arayüz Geliştirme
• Tanımsal Ekran Tasarımı
• Programatik Ekran Tasarımı
• View
• Layout
• Ortak View Özellikleri
• Menu
• Debug ve Loglama
• Fragment
• Intent Kavramı ve Yayın Algılayıcılar
• Adapter
• Dialog Fragment
• Intent Kavramı ve Kullanım Amaçları
• Activity - Intent İlişkisi
• Broadcast - Intent İlişkisi
• Preferences ve Dosya Yönetimi
• Durum Bilgisi Kaydetme
• Shared Preferences
• Preference Framework
• Preference Fragment
• Preference Header
• Dosya Yönetimi
• Ayarlar Ekranı
• Veritabanı Yönetimi ve Content Providers
• Veritabanı Yönetimi
• SQLite
• Cursor
• MIME Type
• Android Content Provider Uygulamaları
• Loader Kavramı
• Content Provider Oluşturma
• HTTP POST ve HTTP GET
• Arka Plan İşlemleri
• AsyncTask
• Alarmlar
• Konumlandırma ve Harita Yönetimi
• Location Provider Seçimi
• Konum - Adres Çevrimleri ve Geocoder Kavramı
• Google Maps Android API
• MyLocationOverlay
• Sensörler
• Hareket Sensörleri
• KonumSensörleri
• Çevresel Sensörler
• Uygulamayı Android Market’e Yükleme
• Yayına Hazırlama
• Gerekli Materyalleri Toplama
• Uygulama Konfigürasyonu
• Uygulamanın Derlenmesi
• Sunucuların Hazırlanması
• Test Süreci
• Yayınlama Süreci
• Publisher Hesabı Oluşturma
• Android Developer Console
• Uygulamadan Para Kazanma
• ve Daha Fazlası

Android Studio ile güncellenen bu kitap, piyasadaki Android kitaplarıyla kıyaslandığı zaman başlangıç seviyesi ile uzman seviyesi arasında kalan bir konumda yer alır. Giriş seviyesindeki kitaplar mantık olarak bol, basit ve kısa örnekler üzerinden okuyucuları uygulama geliştirmeye aşina hale getirmeyi amaçlar. Uzman seviyesindeki kitaplar da genel olarak oturup baştan sona okuyacağınız kaynaklar olmaktan çok, temel seviyede Android uygulama geliştirme bilgisine sahipseniz, belli konularda ayrıntılı bilgi bulmak için referans olarak, ihtiyaç duydukça kullanabileceğiniz kaynaklardır.

Kitabın amacı; giriş seviyesi ile uzman seviyesi arasında bir kaynak sunmaktır. Her bir bölümde Android mimarisi ile ilgili ayrıntılı bilgiler bulacaksınız. Ayrıca, öğrendiğiniz her bir kavramı, konu anlatımları arasında bulunan çalışır durumdaki projeler yardımıyla pekiştirebileceksiniz. Diğer kaynakların birçoğundan farklı olarak, her bir bölümün sonunda kitap boyunca adım adım geliştireceğimiz bir proje ile ilgili kısımlar bulacaksınız. Bölümlerde anlattığımız ve örnekler üzerinde somutlaştırdığımız kavramları, bu projede daha büyük bir çerçevede görecek ve her bölümde, sonunda yeni özellikler katarak gerçek bir projenin geliştirilme aşamalarını daha net anlayacaksınız.

Temel nesne tabanlı programlama prensiplerine hakimseniz, bu kitabı kullanarak Android uygulama geliştirme dünyasına adım atabilirsiniz. Daha önceden Android mimarisi ile bilgi edindiyseniz, yine öğrendiklerinizi bu kitap yardımıyla pekiştirebilirsiniz.

Kitapta anlatılan proje genel olarak şunları içermektedir:

Kim Nerede, kitabın ilerleyişi boyunca adım adım geliştireceğimiz bir projedir. Bu projedeki amacımız; anlattığımız kavramları büyük çapta bir uygulamada nasıl kullanabileceğinizi göstermektir.
Kim Nerede projesi 4 ana bölümden oluşur.

• Profil ekranında kendinize ait bir profil oluşturabilecek, profil fotoğrafı çekebilecek ve kaydedebileceksiniz.
• Ayarlar ekranında uygulamanın kullanımı ile ilgili tercihlerinizi belirleyebileceksiniz.
• Kimler ekranında yeni arkadaşlar ekleyip mevcut arkadaşlarınızı listeleyebileceksiniz.
• Son olarak Harita ekranında da arkadaşlarınızın konumlarını ve kendi konumunuzu harita üzerinde görebileceksiniz.

Bu 4 ana ekran, arkaplanda çalışan servisler ve internet üzerinde bir sunucuda yürütülen script’ler sayesinde, kitapta anlattığımız konuların tamamını bu projede işlemeye çalıştık. Ayrıca, projede kitabın ilerleyen bölümlerinde de belirttiğimiz gibi bazı kasıtlı eksiklikler bırakarak, bunları sizin geliştirmenize olanak sağladık ve eksiklikleri giderebilmeniz için yol gösterdik.

Kitap ile birlikte verilen CD içerisinde yer alan görsel eğitim videoları ve projeye ait kaynak kodlar da Android ile programlamayı ve proje yönetim sürecini daha iyi anlamanıza yardımcı olacaktır.

Kitapta yer alan başlıca konu başlıkları şunlardır:

• Android’le Beraber Gelen Yerel Uygulamalar
• Dalvik Virtual Machine
• Android Studio
• İlk Android Uygulamanız ve SDK Kurulumu
• Temel Android Uygulama Elemanları
• Manifest Dosyası (AndroidManifest.xml)
• Aktiviteler ve Uygulama Hayat Döngüleri
• Uygulama Öncelikleri
• Resources
• Kim Nerede Projesi
• Giriş Ekranı
• Ana Ekran
• Harita Ekranı
• Kimler Ekranı
• Profil Ekranı
• Ayarlar Ekranı
• Proje Yapısı
• Arayüz Geliştirme
• Tanımsal Ekran Tasarımı
• Programatik Ekran Tasarımı
• View
• Layout
• Ortak View Özellikleri
• Menu
• Debug ve Loglama
• Fragment
• Intent Kavramı ve Yayın Algılayıcılar
• Adapter
• Dialog Fragment
• Intent Kavramı ve Kullanım Amaçları
• Activity - Intent İlişkisi
• Broadcast - Intent İlişkisi
• Preferences ve Dosya Yönetimi
• Durum Bilgisi Kaydetme
• Shared Preferences
• Preference Framework
• Preference Fragment
• Preference Header
• Dosya Yönetimi
• Ayarlar Ekranı
• Veritabanı Yönetimi ve Content Providers
• Veritabanı Yönetimi
• SQLite
• Cursor
• MIME Type
• Android Content Provider Uygulamaları
• Loader Kavramı
• Content Provider Oluşturma
• HTTP POST ve HTTP GET
• Arka Plan İşlemleri
• AsyncTask
• Alarmlar
• Konumlandırma ve Harita Yönetimi
• Location Provider Seçimi
• Konum - Adres Çevrimleri ve Geocoder Kavramı
• Google Maps Android API
• MyLocationOverlay
• Sensörler
• Hareket Sensörleri
• KonumSensörleri
• Çevresel Sensörler
• Uygulamayı Android Market’e Yükleme
• Yayına Hazırlama
• Gerekli Materyalleri Toplama
• Uygulama Konfigürasyonu
• Uygulamanın Derlenmesi
• Sunucuların Hazırlanması
• Test Süreci
• Yayınlama Süreci
• Publisher Hesabı Oluşturma
• Android Developer Console
• Uygulamadan Para Kazanma
• ve Daha Fazlası

Tüm kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 265,63    265,63   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat