İnsan düşünen canlıdır ve Ahilik; her şeyden önce, bir düşüncedir.
İnsana özgü olan bu düşünce; evrensel ve genel geçer'dir.
İnsana özgü olan bu düşünce; evrensel ve genel geçer'dir.Göksu, 2000 yılında yayımladığı,
“SOKRAT VE EFLÂTUN'DAN GÜNÜMÜZE AHİLİK” adlı kitabında, Ahiliğin tarihini, Filozof Sokrates'e
kadar götürmüştür.
Bu kitabında ise, tüm yerellik iddialarına karşı, evrenselliği
vurgulayarak;
Ahiliği, ilk insana, Tarihöncesi'ne kadar götürmüş;
onun, yazıyı ilk bulan
Sümerlerde de bulunduğunu göstermiştir.
Bir “Ahilik Ansiklopedisi” niteliğinde olduğu için, üst başlık olarak, “Kırkambar” adını
alan elinizdeki kitapta, genellikle ihmal edilen Fütüvvetnâmeler konusundaki boşluk
rahmetli Abdülbaki Gölpınarlı'nın son derece değerli çevirilerinden özetlerle giderilmeye
çalışılmıştır.
İnsan düşünen canlıdır ve Ahilik; her şeyden önce, bir düşüncedir.
İnsana özgü olan bu düşünce; evrensel ve genel geçer'dir.
İnsana özgü olan bu düşünce; evrensel ve genel geçer'dir.Göksu, 2000 yılında yayımladığı,
“SOKRAT VE EFLÂTUN'DAN GÜNÜMÜZE AHİLİK” adlı kitabında, Ahiliğin tarihini, Filozof Sokrates'e
kadar götürmüştür.
Bu kitabında ise, tüm yerellik iddialarına karşı, evrenselliği
vurgulayarak;
Ahiliği, ilk insana, Tarihöncesi'ne kadar götürmüş;
onun, yazıyı ilk bulan
Sümerlerde de bulunduğunu göstermiştir.
Bir “Ahilik Ansiklopedisi” niteliğinde olduğu için, üst başlık olarak, “Kırkambar” adını
alan elinizdeki kitapta, genellikle ihmal edilen Fütüvvetnâmeler konusundaki boşluk
rahmetli Abdülbaki Gölpınarlı'nın son derece değerli çevirilerinden özetlerle giderilmeye
çalışılmıştır.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 121,68 | 121,68 |