Bu kitabın amacı ne?
Adobe Flash CS6 programının kullanımını öğretmek ve programı kullanarak animasyon tasarımı yapmayı sağlamaktır. Ayrıca programın daha önceki versiyonlarını kullananlara Adobe Flash CS6 ile gelen yenilikleri anlatmaktır.
Bu kitap kimler için?
Kitap animasyon tasarımına yeni başlayacak ve başlayanlar ile orta düzey kullanıcılar içindir. Animasyon tasarımı yapmak isteyenlere, Adobe Flash CS6'yı animasyon tasarımında nasıl kullanabilecekleri anlatılmıştır.
Kitap nasıl kullanılmalıdır?
Yeni başlayanlar kitabı mutlaka sırayla takip etmelidir. Konular bir sistematik içinde ve en anlaşılabilir şekilde anlatılmaya çalışılmıştır. Orta düzey kullanıcılar ve kitabı bitirenler daha sonra belli noktalarda bilgi almak istediklerinde konuları bağımsız olarak okuyabilirler. Kitap içerisindeki işlemler mutlaka bilgisayar başında uygulanmalıdır. Her uygulama yeteneğinizi biraz daha geliştirmenizi sağlayacaktır.
Kitap nasıl yazılmıştır?
Kitap en alt seviyedeki kullanıcı dikkate alınarak hazırlanılmıştır. Sade ve okuyucunun anlayacağı bir dil kullanılmaya çalışılmıştır.
Kitapta Yer Alan Konular
Giriş ve Temel Bilgiler
Çizim Araçları
Renkler ile Çalışmak
Bitmap Grafikler ile Çalışmak
Metinler ile Çalışmak
Katmanlar ile Çalışmak
Semboller ve Kütüphaneler ile Çalışmak
Efektler ile Çalışmak
Animasyonlar
Classic Tween Olayı
Motion Tween Olayı
Shape Tween Olayı
Ters Kinematik
Eylemler
Butonlar
Publish
Bu kitabın amacı ne?
Adobe Flash CS6 programının kullanımını öğretmek ve programı kullanarak animasyon tasarımı yapmayı sağlamaktır. Ayrıca programın daha önceki versiyonlarını kullananlara Adobe Flash CS6 ile gelen yenilikleri anlatmaktır.
Bu kitap kimler için?
Kitap animasyon tasarımına yeni başlayacak ve başlayanlar ile orta düzey kullanıcılar içindir. Animasyon tasarımı yapmak isteyenlere, Adobe Flash CS6'yı animasyon tasarımında nasıl kullanabilecekleri anlatılmıştır.
Kitap nasıl kullanılmalıdır?
Yeni başlayanlar kitabı mutlaka sırayla takip etmelidir. Konular bir sistematik içinde ve en anlaşılabilir şekilde anlatılmaya çalışılmıştır. Orta düzey kullanıcılar ve kitabı bitirenler daha sonra belli noktalarda bilgi almak istediklerinde konuları bağımsız olarak okuyabilirler. Kitap içerisindeki işlemler mutlaka bilgisayar başında uygulanmalıdır. Her uygulama yeteneğinizi biraz daha geliştirmenizi sağlayacaktır.
Kitap nasıl yazılmıştır?
Kitap en alt seviyedeki kullanıcı dikkate alınarak hazırlanılmıştır. Sade ve okuyucunun anlayacağı bir dil kullanılmaya çalışılmıştır.
Kitapta Yer Alan Konular
Giriş ve Temel Bilgiler
Çizim Araçları
Renkler ile Çalışmak
Bitmap Grafikler ile Çalışmak
Metinler ile Çalışmak
Katmanlar ile Çalışmak
Semboller ve Kütüphaneler ile Çalışmak
Efektler ile Çalışmak
Animasyonlar
Classic Tween Olayı
Motion Tween Olayı
Shape Tween Olayı
Ters Kinematik
Eylemler
Butonlar
Publish
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 101,50 | 101,50 |